Subject: Liivaniidu (90101.001:1349) mahasõit riigiteelt 13185 km 2,346
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 11:04:48 +0200

Tere

Saadame tutvumiseks ning sobivuse korral kooskõlastamiseks Liivaniidu
mahasõidu projekti.

Link projekti kausta:

https://www.dropbox.com/scl/fi/vjy24nzerrdtt4j2usrby/25003_PP_Liivaniidu.a
sice?rlkey=mb25ejgv6oe5beseyx9ztxbrs
<https://www.dropbox.com/scl/fi/vjy24nzerrdtt4j2usrby/25003_PP_Liivaniidu.
asice?rlkey=mb25ejgv6oe5beseyx9ztxbrs&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.